Hari Ibu

Salam wahai semua blogger..http://www.emocutez.comsorry la sebab dah lama tak post apa2 entri..ni disebabkan aku busy la bulan ni..sebabnya aku exam..So,entri kali ni..aku nak tunjuk gambar je..apa yang aku ambil ini adalah realiti dan bukaan rekaan semata-mata..haha..Gambar ni diambil pada sabtu lepas bersamaan 15 hb Mei 2010.....sempena hari ibu,http://www.emocutez.com Tadika Taman Cuepacs mengadakan sambutan hari ibu dengan menganjurkan aktiviti pertandingan mewarna bersama ibu..oleh kerana anak kakak aku iaitu Mohd Syahir Afiq yang berumur 5 tahun tu belajar kat tadika tu..so..kakak aku pun kenalah join pertandingan mewarna tu..huhu...so..sekarang ni..kita tengok gambar jelah ye...



Pengiring2 yang join ialah:

Ni ibu Syahir @ Kakak aku...tak sihat pun sanggup datang demi anak tersayang..


Ni lah Syahir...penuh gaya bila ambil gambar..



Shafiqa Irdina..anak sulung..muka blur je..macam nak marah je...relakslah Fiqa..



Ibu2 yang turut hadir bagi memeriahkan suasana majlis..


Mewarna dengan penuh ketekunan..Syahir yang keletihan..Ibu pulak dah macam cikgu yang mengajar mewarna..huhuhu..



Hasil seni ibu dan anak..haha..Syahir baru mewarna sikit,dah malas..macam mana nak menang..Issh3..

Majlis memotong pulut kuning dan nyanyian lagu Ibu Ratu Hatiku oleh kanak-kanak Tadika..

Last2..tak menang..cabutan bertuah pun tak dapat..hadiah untuk ibu dan anak paling akrab pun tak dapat jugak..hadiah pertandingan mewarna pun tak dapat..takde rezeki agaknya..tapi takpelah Syahir dan kak Nisah...hari Bapa nanti pulak harap berjaya ye...InsyaAllah...jumpa lagi..daa..http://www.emocutez.com


2 ulasan:

Miss Mirror a.k.a Sam berkata...

makin cantik plak kak nisah ko...mujarab jugak "UBAT" yg dia jual tu ya..

Putri Cahaya / Putri NAJ berkata...

haha..kembang hidung dia nanti..