Ini Realiti bukan Fantasi


Sedih???
Kenapa nak nangis pun tak boleh ni?
Hati rasa meronta2. 
Ya Allah...kenapa dengan aku ni?

Bahagianya bila tengok orang lain bahagia..
Layak ke aku dapat kebahagiaan macam mereka tu??
Rasa macam tipu diri sendiri dengan kata tak nak berharap tapi sebenarnya sangat berharap..haih..

Tunjukkan aku jalan menuju kebahagiaan.. 



Awak..haaa awak laa..saya selalu perhatikan awak..
awak tak perasan ke? 

saya sentiasa menanti kehadiran awak.... 
harap awak perasan kewujudan saya...



awak, saya pun tak tahu siapa awak...
walau siapa pun awak, saya terima awak seadanya.. 

Hakikatnya, saya kena la berpijak di alam realiti...Ni bukan drama atau cerita dalam novel..ni cerita kita..saya pun tak tahu macam mana cerita kita..imaginasi saya tinggi sangat..
lupakan semua ni..
buka buku baru..

Salam 1 Rejab awak yang tak saya kenali..


Tiada ulasan: