Bahagia yeah!


Gambar hiasan: Model feeling2 ikan duyung :p

Hurm..
bercerita pasal blog..
entah kenapa aku rasa blog ni la diari..
padahal orang lain boleh baca kan..
dah takde privasi..
haha..
ada aku kesah? :p
janji aku bahagia..

macam satu kepuasan bila dapat cerita apa yang kita rasa nak cerita..
kepada pembaca, tu persepsi diorang la nak fikir apa pun tentang kita..
kalau rasa tak berkenan nak baca, cepat2 tekan X.. :p
ataupun rasa meluat, bole tinggalkan komen kat bawah tu haa..

alhamdulillah..blog ni dah berusia dekat hampir (eh?! dekat?? hampir?? macam sama je maksudnya..haha..abaikan jela)
haa..blog ni dah hampir 5 tahun jugak usianya..
lepas SPM terus aku buat blog..kau mampu? :)
lepas tu bila tengok balik entri2 lama, adoiii..kebudak2an sangat la...huhu..
eceh! macam sekarang dah tak budak2 sangat je kan?! haha..
tak budak la kot sebab beberapa bulan lagi, nak jadi isteri orang..
akhirnya..
alhamdulillah..cepat pulak jodoh kunjung tiba..
ingatkan dia berhenti kat RnR dulu ke kan..rupanya dia terus straight ke destinasi.. :D
so cepatlah sampainya..hehe

kena la kite ni improvekan skill rumah tangga..gituu kan..
kot rumah takde tangga pe cite pulak ek..
takpelah, kalau rumah takde tangga, tangga untuk panjat siling ada.. :p

ok laa..aku nak sambung baca novel..tetibe kan rajin baca novel..haha
berharap novel2 yang aku baca, diadaptasi dalam drama ke kan... :p





Tiada ulasan: