Tak Tahu Nak Letak Tajuk Apa

Fuh..penatnya membersihkan sawang di blog ni..haha..lama tak di update..
Actually tak nak taip panjang2..sikit je KOT..haha..tadi pergi jalan2 menziarahi blog kawan2..antaranya ialah Aida, Nana dan Fikri..blog pakcik aku pun lawat kejap tengok gambar cahaya matanya yang baru lahir..sangat comel dan nama yang diberikan sangat sesuai.."Alif Iskandar".. Tahniah kepada keluarga pakcik Mat Som..Semoga terus ceria dan dimurahkan rezki dengan kehadiran orang baru yang bakal memeriahkan rumah anda.. Ok..berbalik kepada cerita aku menziarahi blog kawan2 ni tadi..jenguk blog si Aida tu...fuh..makin kusut pulak kepala aku sebab dia kata minggu ni jadual memang padat dan sangat sibuk..even sibuk mana pun, sempat lagi aku bertanya khabar dengan orang di kampung tu..Harap sihat2 je..Seronok betul mak aku bila aku telefon..haha..Anakmu di sini sihat2 saja..Ermm..ok la..tak mau cerita panjang2 sebab ada assignment kena buat..hantar pada 18/4 dan 22/4....macam nak nangis je rasanya..nasib baik tinggal sikit je lagi..pastu print je..ok la semua..exam pun dah nak dekat..doakan kejayaanku ye..24hb April ni exam MUET..sangat TAKUT!!! Exam yang bakal menentukan masa depanku..kalau boleh tak mahu ulang...harap semuanya berjalan lancar dan dimudahkan oleh Allah..InsyaAllah..Mak Abah!! Doakan anakmu ini..kepada sesiapa yang mengenali diri ini, doakanlah saya berjaya ye...
Thank you so much..
Mmmuuaahh3...>_<

Tiada ulasan: