Mungkin inikah

Alhamdulillah..
tatkala perasaan ni gundah gulana..
ku memohon pertolongannya agar diberi kekuatan dan kesabaran menghadapi dugaan dunia yang cuma kecil ni..
terkenang masih ada yang hidup bergelandangan tu, kais pagi makan pagi kais petang makan petang..
kenapa tidak aku?
aku baru diduga masalah kecil saja..bersabarlah..
salah aku jua..
mungkin kalau aku tak gunakan untuk repair hp haritu, tak macam ni..
tapi redha..mungkin rezki tu untuk orang yang repair hp ni..
kalau tak nanti payah pulak nak contact org tersayang..

baru kena uji sikit, sabarlah..^_^

Allah itu Maha Penyayang, diutusnya seorang hamba Allah yang pemurah memberi rezki kepadaku..
Syukur ya Allah.. 
Segannya diri ni..terasa begitu kerdil sekali..
Mulia hatinya..semoga dia dipanjangkan umur dan dilimpahkan rezeki..
Insya Allah akan kubalas jasanya..


dan tatkala aku bersabar menahan jiwa yang kerinduan, 
akhirnya...
seseorang telah menjentik hati ni...
apakah perasaan ni?
malunya... >.<
bersungguh aku ingin menjaga kesucian hati untuk yang halal buat diri ni..
ku tepis2 jugak..
sabar2... 
mungkin aku bermimpi ni..
ee malunya..
terasa merah je pipi ni...
nasib..hanya aku yang merasainya..
:)

title "Bakal Suamiku"..susahnya nak sebut dengan kata2.. >.<
Macam nampak biasa tapi maknanya sangat mendalam bagi aku..
Eee,,kenapa dia berani je sebut dengan penuh yakin..Terus rasa nak pengsan o_O
Bahang malu masih terasaaaa.....huuuhuhuhu



Tiada ulasan: