Special Thanks for Tuan Menteri!

Terima kasih..
terima kasih sangat bakal pemilik rusuk! :)
Insya Allah..
terima kasih untuk hari-hari yang indah..
simple namun bermakna..
terima kasih jaga hubungan antara kita dan Dia..
terima kasih selalu ingatkan saya tentang Dia..
terima kasih..

terima kasih untuk surprise tu..
terharu tak terkata sebenarnya..sebab tu cakap pun melalut..
walaupun bukan flavour kegemaran saya, tapi sekurang2nya ada usaha untuk 'jaga hati'..hehe..
tapi sedap jugakkan flavour yang awak beli tu.. :D


Terima kasih untuk hadiah tu jugak..
cantik pilihan tu.. :)
saya asyik tengok banyak kali je..
macam tak percaya..
betul ke ni??
hehe..
tak sabar nak dipakai..

terima kasih bawa saya survey2 barang persediaan kita..
wah..terasa macam tak lama lagi je..
betul ke ni??
memang dah tak lama pun..
lepas awak balik dari Mekah nanti, bertambah la kesibukan kita kan..
jangan lupa berdoa agar hubungan ni sentiasa terjaga dan tersemai serta berada dalam redhaNya..
dan semoga jodoh antara kita berpanjangan sampai ke syurga..
sampai dapat 'Zunnur Adnin' :D

terima kasih atas kesungguhan yang awak tunjukkan..
saya tak pernah rasa perasaan yang bersyukur teramat2 begini..

walaupun diri ni serba serbi kekurangan, tapi awak tetap terima saya..
bukan atas dasar luaran..
segannya diri ni..
bantu saya ye encik bakal suami saya yang bakal memimpin saya dan anak2 kita nanti..
Insya Allah, saya akan sentiasa menyokong dan berasa di sisi awak di kala suka mahupun duka..dengan izinNya..

Tulus ikhlas,
Bintang Hati awak

Saya tak kisah awak baca atau tak post ni, saya cuma harap awak dengar suara hati ni..
bak kata awak kita ada 'kimia'.. :)
Terima kasih awak!!!

Tiada ulasan: