Balik Kampung

Pada 23hb November,aku dan dua orang anak sedaraku pulang ke kampung dengan menaiki bas Transnasional yang lambat dan pekerjanya yang tak mesra alam..cuba bayangkan..sepatutnya tiket kami pukul 11 tapi dah jadi macam pukul 12 pulak..hmm..pemandu bas tido agaknye..dah la muka bengis semacam..nasib baik aku penyabar..huhu..nak jadi bakal cikgu..relakslah...relaks....Inilah wajah2 ceria anak2 kota yang ingin bercuti di kampung sempena cuti sekolah...

Shima Iriena dan Shafiqa Irdina yang comel2...huhu..



Teka kat mana nie...hmm.....Pulau Pinang?Selat Melaka??.....???...(@?@).......hahaha...lu pikir la sendiri....gambar ni diambil masa on the way nak balik kampung...Sampai je kat BP pada pukul 3 setengah..aku dan 2 anak sedaraku yang comel pun terus ke stesyen seterusnya..


Wajah kepenatan budak comel menaiki bas ke Seri Medan...

naik bas ke kampung pulak..hmm..penat sungguh...Kami pun sampai ke kampung pada pukul 5 petang..fuh..Alhamdulillah..penatnye...

2 ulasan:

SAM73 berkata...

Alahai thomel2nya.. cucundaku ini bertudung.. cute miut.. naik bas dgn makchu ya? Ibu tak ikut sekali?

Teman Setia Anis berkata...

Minta maafla ya.. Akak baru ari ni tengok blog Puteri. Cerita pasal bas tranesionl tu, akak malas nak keluarkan cerita kat blog akak. Bengang memang bengang... Tapi bila ingat balik,agaknya allah ni nak menguji kesabaran akak agaknya. Tak pasal-pasal paking kereta ari tu rm 4.00. Kalau akak tunggu lagi memang naik rm6.00. Gerrrrr...