Hari Jadi

happy birthday to you,happy birthday to you,happy birthday to you...happy bithday to you.....
hahaha...semalam,rumahku ada majlis jamuan hari jadi untuk anak sedaraku yang bernama Erra Nurani dan Shima Iriena....persiapan sebelum majlis dah settlle...macam2 yang mak aku buat...penat betul aku tengok..tengok je??taklah..aku tolonglah sekali....apelah...
Ni la gambar2 yang aku amik sepanjang majlis berlangsung...

Mak sedang merebus ayam untuk dimasak merah...Semua sedang sibuk menyediakan hadiah untuk cabutan bertuah...



Inilah kek yang aku buat sampai pukul 2 pagi..ok tak kek tu??tak expert lagi buat kek..tapi sedap tau...Nani dan Irien sedang memotong kek..

kemeriahan majlis....

Seronoknya budak ni bukak hadiah..macam2 dapat..Nani bukak dengan penuh berhati2...ada hadiah tu dibungkus sampai berbungkus banyak kali..eEEEE...geram Nani dibuatnya...sengaja je orang tu bungkus macam tu...

Begitulah kisah majlis hari jadi anak sedaraku..............Tamat....

1 ulasan:

SAM73 berkata...

Happy birthday to you Nani..