Bahagiamu Bahagiaku Juga

Kadang2 aku rasa nak seseorang sedarkan aku dari lamunan fantasi ni..
bangun!! bangun!!
sedarkan aku dari khayalan ni dan bagitau yang semua ni hanya ilusi aku je..
yang hakikatnya aku berada di dunia realiti..
bukan berada dalam kisah fantasi ni..

well, Miss Cinta selalu tegur aku..
dia selalu pesan macam tu..
tapi sekarang.....

dia pulak yang berada dalam dunia fantasi tu..huhu..
rasa nak tergelak pun ada..

sebab


dia akhirnya bagitau aku,

"tak sangka aku pulak berada dalam dunia 'fairytale'..padahal aku selalu tegur kau ni fairytale sangat..
aku rasa bahagia sangat sekarang ni..tak pernah rasa macam ni..
aku harap, dunia fairytale kau akan terjadi jugak..kalau boleh, aku nak kita sama2 bahagia..dan aku takkan tinggalkan kau buat masa ni sebab kau sahabat aku susah dan senang.."

:')

haih..dia dah suruh aku ber'fairytale' pulakkan..
haritu kata jangan fikirkan sangat..haha
but,
she deserves better..
bertemu pemuda seperti tu..
memang macam dalam alam fantasi.. :D
like what I said, she deserves better sebab..
selama ni dia dah teruk terluka..
kalau aku ada kat tempat dia, tak tahula macam mana agaknya..
mungkin aku dah putus asa..

Dr Childish ada bagitau,
"Nak pergi beli kasut pun kena ambil masa yang lama untuk pilih,..inikan pula mencari calon teman hidup...."

tapi walau macam mana pun, aku tetap sabar..

dan 

sekarang

tiba-tiba


mudahnya aku sambut rasa itu.....

setelah aku melepaskan ia pergi sebelum ni..




perasaan bersalah masih membelenggu diri 

adakah patut aku membiarkan rasa ini mekar?

entahlaa..


salam kasih,



Tiada ulasan: