Imaginasi tak salah

Assalamualaikum dan selamat pagi! :)
Well, hari ni nak bercerita tentang imaginasi..
Sesungguhnya aku akui aku seorang yang sangat suka berimaginasi.. hihi
Tapi, korang pun ada imaginasi jugak kan?
bukan aku sorang je ok..... :p

jadi, bila bercerita tentang imaginasi, apa yang korang faham?
Pada pandangan aku, imaginasi ni sesuatu yang unik dan di luar jangkaan dan keupayaan..
Kadang2 imaginasi ni banyak kelebihan jugak. Imaginasi tentang sesuatu pencapaian masa depan, untuk hasilkan sesuatu inovasi, perubahan..
Tapi sebenarnya, imaginasi pun boleh membawa kepada keburukan..
Contohnya, imaginasi terlalu tinggi nak hasilkan sesuatu atau nak capai sesuatu tu di luar kemampuan sampai menyusahkan orang lain..
Hihi, apa pun, pandai2 la kita uruskan tahap imaginasi kita tu ye..
Ok la..aku nak berimaginasi kat dapur.
Arioss~
hasil imaginasi aku..haha..kesian anak buah aku dikerjakan










Tiada ulasan: