Pencarian Cinta Dia nak berakhir

Alhamdulillah..
Akhirnya mereka menuju ke jalan kebahagiaan masing2..
Seorang demi seorang kawan aku dah mendirikan rumah tangga dan akan mendirikan rumah tangga tak lama lagi..
Mungkin itu keputusan terbaik mereka untuk memilih satu perhubungan yang lebih serius dan berkeluarga..
Aku?? :D
Mungkin belum tiba masanya lagi kot.. Atau mungkin lama lagi.. Ataupun 'dia' belum lagi temui rusuk kirinya ni.. :D
dan selama itu, aku akan terus menunggu dengan sabar..dan yakin akan ketentuanNya..

Tapi..
agak sebak bila kawan baik tiba2 bagitau seorang pemuda ni dah lamar dia..di tepi pantai?!
Ouch! romantik sungguh (feeling cerita Korea..haha)
Kenapa aku rasa nak menangis? Haihh..tak faham la..

Kawan aku ni dah macam Doktor Cinta..selalu bagi nasihat dan macam2 lagi la..tapi dia sendiri selalu dilanda masalah cinta.. :D
Tapi kini akhirnya..dia dah temui insan yang tulus untuk jadikan dia seorang bidadari.. 
Alhamdulillah..aku rasa bahagia dengan kebahagiaan dia tu walaupun cuma sekadar berkongsi cerita..
Perkenalan mereka yang 'sangat' sementara terus menjadi serius..Wow...alhamdulillah..
Kagum.. :)

gambar hiasan (diambil di Taman Botani Johor pada 2 Jun 2013)


Dia selalu bagitau aku ni suka berfantasi lebih2..suka sangat ber 'fairytale'..
Hurmmm..tapi akhirnya kisah fairytale kawan aku ni pulak jadi kenyataan..
Tapi kisah fairytale aku sendiri aku pun tak tahu..kui3..
Cuma, itu hanya sekadar perancangan katanya..Maybe mereka akan ikat pertunangan dulu.. 
Kawan aku cakap, dia tak sanggup nak tinggalkan aku..sedih pulak..aduhai..
yela, susah senang kami sama2..jadi kalau dia kawin sekarang, mungkin aku akan kesepian..
terharunya aku, dia sanggup fikir pasal aku.. :')
Walau macam mana pun, aku harap kawan aku ni sentiasa bahagia dengan kehidupannya..
Amin..Insya Allah..

dan hujung minggu ni kena pergi majlis pertunangan kawan baik sekolah rendah.. ni lagi rapat dan tak sangka kawan aku yang comel ni nak berumah tangga.. :D

Semoga kawan2ku mendapat kebahagiaan dunia dan akhirat..Amin ya rabb~



Psstt..aku tersangat la adore dengan kisah Dena Bahrin..dan aku sentiasa ikuti perkembangan dia sampai sekarang..dia pun dah ada anak..yang sangat comel....
By the way, video yang dia buat ni terus feeling2 fairytale..haha














Tiada ulasan: