Segmen : Dulu aku nakal!

header blog BEN ASHAARI

Nama sekolah rendah dan sekolah menengah termasuk tahun ...

1998-2003 : SK Tenaga Setia
2004-2006 : SMK Seri Medan
2007-2008 : SMT (ERT) Azizah

Aktiviti ko kurikulum yang korang ceburi :
pe ek..
kelab Kaunseling & Kerjaya
Tunas Putri
Kadet Bomba
PPIM


Jawatan yang di sandang dulu .. hehe..
SEKOLAH RENDAH:
darjah 3 : penolong kelas
darjah 4 : pengawas pusat sumber
darjah 5-6 : pengawas sekolah

SEKOLAH MENENGAH:
pengawas sekolah
bendahari Kelab Kaunseling dan Kerjaya
setiausaha pasukan
Naib Pengerusi PPIM
Biro Kerohanian dan Surau
(banyak kot sampai PC stress dan jerawat pun beranak pinak kat muka ni)

Nama guru kesayangan korang ..
Semua cikgu PC sayang..
tapi paling sayang kat cikgu Math dan Science..(nama dirahsiakan untuk menjaga populariti)

Subjek paling disukai dan tak suka ..
Paling suka subjek Math dan BM
Tak suka Sejarah (selalu kena bebel dengan pengetua sebab subjek ni asyik buat result PC menurun)

Kawan baik masa sekolah ..
SKTS: Siti Habshah
SMKSM : Fiza dan Azimah
SMTA : Siti Nasuha

Cita cita masa sekolah dulu
Tak pernah berubah..Nak jadi cikgu jugak..
(Alhamdulillah sekarang tengah sambung belajar di Institut Perguruan)


Artis feveret masa sekolah dulu ..
Tak tahu..tapi cuma suka Siti Nurhaliza..


Perkara yang paling tak dapat dilupakan masa sekolah
perkara yang tak boleh lupa ialah masa orientasi..


Jika dapat kembali ke zaman persekolahan , apakah yang ingin korang lakukan .
nak jadi pelajar terbaik lagi!
sebab skrg dah nakal..ihihi..

Ceritakan kenakalan yang tak dapat dilupakan sewaktu sekolah dulu ( tak kurang 100 patah perkataan )
PC tak pernah ada rekod buruk kot kat sekolah..lebih dikategorikan sebagai budak SKEMA masa kat sekolah dulu..
tapi..
tak tahula ni jahat ke tak..
PC selalu study senyap2 kat surau..(kan biro surau..so PC yang pegang kunci surau)
sebenarnya tak boleh prep kat tempat lain selain kelas dan dewan makan..
nakal ke??
dan lagi..
makan time prep..
wahaha..
suke2 ati je..warden datang spot check je cepat2 la cover sorok makanan bawah meja..
konon2 belajar..hehe..
lagi??
dah la..nanti korang kata PC nakal sangat..
ok la..
tu je..
daa..~~


18 ulasan:

azrinrahim berkata...

nakal ker..kalao kat upsi nie, kira budak lps ah..hoho baik2 sahaja tengok..normal ah makan kt dewan belajar..hoho

Magrib berkata...

ya ka nakal... heee.. saja ja anda x mau cerita anda yg lebih nakal kan?? hehe.. menarik la blog anda.

suka dan follow anda..

DULU AKU NAKAL

Syafiq Rosli berkata...

nice memories

Rozuan Ismail berkata...

salam perkenalan..saya rozuan..jom singgah blog saya..

Cikgu Fikri berkata...

huhuhhu..
ko mmg skema ker dr dulu..
cm kt maktab gak ae:?
ala2 ustazah gitu..
huhuhh :)

Putri Cahaya a.k.a MiRa berkata...

azrinrahim:
haha..nasib baik tak masuk UPSI..
kalau tak mesti jumpa awk..hihihi..:)
slm perkenalan~

Putri Cahaya a.k.a MiRa berkata...

magrib:
haha..entahla..nakal la kot..
trime ksih ats komen awk..
:)
salam perkenalan..

Putri Cahaya a.k.a MiRa berkata...

syafiqrosli:
thanks ye..mmg memori yg x dpt dilupekn.:)

Putri Cahaya a.k.a MiRa berkata...

rozuan ismail:
salam perkenalan jugak.:)
trima kasih sggah..

Putri Cahaya a.k.a MiRa berkata...

cikgu fikri:
ahaha..
kau mmg ea..skema ke aku??
ntahla..
tak kisah org nak kata ape..
janji aku bahagia..:)

Nur Mudrikah berkata...

yes..dah jmpe kwan ckgu cikgi..kawan yok!

dtg ziarah dari blog encik ben ashaari.. jemput dtg umah.. salam ziarah=)

Putri Cahaya a.k.a MiRa berkata...

nur mudrikah:
hihi..mstila kwn..Trime ksih ye..:)
Salam perkenalan..

JUE berkata...

skema2 awk pown leh jd gak cikgu....wah cita2 awk tercapai....tahniah ye....

Lulu caldina berkata...

wah panjang lebar ko..
rajin sangat eh...
keep it up..

MiSzy DiaN berkata...

hehehe..
tak nakal sgt..
tpi dah kira wat jahat arr..
:)
salam perkenalan..

Putri Cahaya a.k.a MiRa berkata...

jue:
a ah..
Alhamdulillah..trima kasih..:)

Putri Cahaya a.k.a MiRa berkata...

lulu caldina:
pe yg pjg lebar??
pe yg rajinnye..
ehehe..:)
thanks singgah sini.,

Putri Cahaya a.k.a MiRa berkata...

miszy Dian:
nakal dan jahat??
ape bezanya..haha..
slm prkenalan jugak..:)