Melupakanmu

Mr. Head Prefect...

Hatimu kini miliknya selama-lamanya..
Dah lama aku redha hal tu..
tapi agak terkilan bila diriku di'remove' sebagai kawan..
Tapi secara positifnya, memang patut pun begitu..
bimbang menganggu kebahagiaan rumah tanggamu nanti..
tapi persahabatan kita bertiga tak sepatutnya terlerai begitu..
jadi biarlah aku yang pergi membawa diri..

Semoga kau bahagia dengan dirinya kekal hingga ke syurga..
Kau dan dia memang telah dijodohkan bersama..
tapi memori kita bertiga takkan pernah aku lupakan..
walaupun dah lama berlalu..


mungkin jodohku belum muncul lagi...
tapi Insya Allah..
akan dipertemukan jua nanti..


yang pastinya, 
aku sedang cuba mengenali diriku sebelum aku mengenali orang lain..
dan aku sedang cuba memupuk perasaan itu berputik kembali..

yang melupakanmu, 
S.A.

Tiada ulasan: