Syurga Ini Milik Siapa

hurmm..nak balik dah.. =(
sempat stalk fb seseorang..
baca segala post, komen dan sebagainya..kenangan aku dan dia..
nak ketawa pun ada..
sangat la tak matang masa tu..
haih..tapi semua yang pernah berlaku tu kenangan yang takkan aku sesali..
mengajar aku erti kehidupan..
mengajar aku tentang rasa suka, cinta dan pengorbanan..
terima kasih untuk segalanya..
kalau ada jodoh, macam mana sulit sekalipun, kita akan bersama..
tapi, andai kata antara kita tak ada jodoh, saya redha, dan awak pun kena redha atas kebahagiaan masing2..

.....................

kadang2 aku cuba pupuk semula rasa itu, 
tapi kenapa ye..macam tak boleh..
betullah orang kata, tanpa sebarang ikatan sah, sesuatu hubungan tu tak kekal lama..

aku terus menunggu,,
tapi adakah penantian ni ada penghujungnya?
atau harapan yang hanya tinggal harapan..

perlukah aku terima orang lain?

biar masa yang menentukan segalanya......

aku suka kehidupan sekarang..Alhamdulillah..aku dah tersedar.. :')

Cinta kepada Allah, cinta abadi..
Semua pergantungan hanya kepadaNya..
Moga aku akan bertemu 'insan' itu......

-Afrina Adnin-

Tiada ulasan: