Perasaan

Ouh..ouhhh...ouh!!!
apakah perasaan ini?
syyuuuhhh...syuuhhh..jauh...jauh..
sedaya upaya aku elak..
apasal susah sangat kali ni??
ye, aku hanya menipu perasaan aku sendiri..
My friend, Miss Cinta told me...
"Jangan nak tipu perasaan kau.."

Huh!!
seriously??
aku menipu perasaan aku..
=_="

mana ada...

ye la kot..

hurmmmmm...

perasaan yang aku cuba elak sesangat2 ni..kenapa muncul?
actually I'm not ready yet for a relationship commitment..

tapi..

entah kenapa...

aku semakin...



lupa...


apa yang aku rancangkan..



haihh~


melayan sangat perasaan ni...


belum tentu dia jodoh yang telah ditetapkanNya..


but..


who knows??




unexpected friendship!



short time!




dan semakin lama...







perasaan itu.......................








Coppp!!!

Aku memang mudah mesra dengan semua orang..haha..
aku suka berkawan dengan sesiapa sahaja..
dan aku mudah 'TER'suka atau 'TER'jatuh hati kat seseorang yang aku rasa menarik perhatian aku..
mihihihi..


perkara tu memang mudah!!
tapi untuk Say**g seseorang itu sukar..

dan entah kenapa,
aku semakin ada perasaan tu..

even dulu memang aku akui aku pernah terjatuh..opps..huhu..

tapi tak rasa perasaan yang begini..

perasaan risau, memanjang rasa bimbang, memanjang fikir apa dia buat, sihat ke tak..
ternanti2..terrind* (tettttt..........)
:p


aku cuba nak lupakan seketika,,, tapi kenapa asyik fikir??



Tiada ulasan: