Yes, I Will!


Alhamdulillah~
Feeling..sooooo happyyyy.. :)

why?
sebab dah kat kampung halaman..yeaaaaayyyy!!
speachless la pulakkk..hihi.maybe sebab excited sangat kot..
dan sekarang tengah layan lagu Fight the bad feeling..
dari drama Korea 
ouhh..feeling2 gitu..
by the way, haritu duk borak2 dengan Miss Cinta..
terus dia rasa nak muntah sebab aku feeling2..haha
guess what??
saje je aku bagitau dia,
Kalau ada orang propose aku pastu mainkan lagu ni, 
terussss aku jawab

 "Yes, I will"

bercerita sambil feeling2 kan..
konon Encik Ehsan lamar..drama Melayu sangattt
(Teduhan Kasih punya pasal la ni..haii encik Ehsanku)

tapi tiba2 terus jadi tak feeling sebab Miss Cinta potong line..
dia cakap, kalau orang yang aku tak suka yang lamar, 
"kau jawab macam tu ke??"

errr... no komen.. 
terus aku buat checklist pasni supaya tak buat keputusan tiba2.. :D
mak pun baru pesan, apa2 pun istikharah dulu ok!
:)
erm..Insya Allah mak..


-------------

Miss Cinta kata, aku hanya menipu diri sendiri..

haihhh..

*tampar muka banyak kali...dush2!

Ye,,aku memang tak boleh nak tipu diri sendiri..
tak boleh nak tipu perasaan ni..
walau sedaya upaya aku cuba nak elak,..


Tapi siapa la kita ni kan..manusia hanya mampu merancang..
selebihnya tu..kita serahkan pada Dia..

Hanya aku,
Princess Fiona

Tiada ulasan: