Style Your Hijab Contest

Haa..besar gitu saiz font..

Assalamualaikum everyone..what a great day..
just wanna ask something..sekali je seumur hidup..anggap la ni birhtday present daripada kalian kepada aku..huhu..begitu kann..
sebenarnya, aku join satu pertandingan
 'Style Your Hijab Contest' yang telah dianjurkan oleh
 N O U R  I S H..
Nak dipendekkan cerita, klik LINK ni lepas tu vote ye..tak susah pun kan? :D
aku ni tersangat la pemalu, entah macam mana aku boleh join contest ni..tapi tak sangka, semua menyokong..dan alhamdulillah.terima kasih atas sokongan kalian~ (kita raikan dengan daun saderi - Ala2 macam cerita Wonder Pet) hehe..

Haa..dah vote belum? kalau belum, klik lagi kat sini >> Style Your Hijab Contest

Pertandingan ni bukan pertandingan siapa cantik tau..(rendah diri..aku cuma manusia biasa2)..
pertandingan ni pasal cara macam mana kita mengenakan/memakai tudung/shawl mengikut syariat..So, kalau nak vote siapa paling comel, anggun dan meletop tu bukan aku..ulahg lagi sekali, bukan aku..huhu..
apa pun, semoga berjaya buat semua peserta..saingan sangat la sengit sebab ada model muslimah yang join..huhuhu... -_-
Okbai..
Wassalam~

Tiada ulasan: