Assalamualaikum...salam ceria..Di sini aku ingin membuat pengumuman..jeng..jeng..jeng..Selamat Tahun Baru 2010..Happy New Year.. tak sangka begitu cepat masa berlalu..Aku mengucapkan selamat tahun baru kepada semua...tahun baru..azam pun baru..huhuhu..
Oleh kerana aku dah lama tak posting apa2 entri..so..aku nak buat story telling sepanjang aku menghabiskan masa cuti aku pada tahun 2009..hehehe..tensyen sebab internet lambat sangat kat kampung aku ni...mungkin betul apa yang dikatakan oleh ehem2 aku..kampung aku ni hulu sangat..hehe..susah nak dapat line..
Ni antara aktiviti2 yang aku buat..jalan2 ke bandar Batu Pahat bersama anak sedara @ anak buah....Erra Natasya..this is my eldest niece..

Ni pulak gambar sekeliling rumah aku..petang2..rasa macam boring je..so..aku pun jadi fotografi...ambil gambar sekeliling rumah aku...sambil tu menikmati keindahan selepas hujan..bestnya..alangkah bersyukurnya aku sebagai seorang gadis desa..bila balik kampung..dapat menghirup udara yang segar..huh...




Ni pulak gambar anak2 sedara aku..Ni antara anak2 sedara aku yang pulang ke kampung cuti sekolah ni..Anak sedara aku semuanya 12 orang..tapi..tak semua gambar diorang aku ambil..ni antaranya..jeng..jeng..jeng...


Ok..tu je..Thats all..huhu..3hb ni..aku pulang ke IPIS untuk menimba ilmu pengetahuan agar menjadi bakal guru yang cemerlang demi mencapai hasrat kerajaan untuk mencapai modal insan yang cemerlang..Semoga berjumpa lagi..(^_^)

Salam ceria...



2 ulasan:

Azwandy Bin Muhamad berkata...

selamat tahun baru...

Teman Setia Anis berkata...

Eah... Bila masa pokok jambu aku tu berbuah ya.. X perasan pulak...