Going Out

Salam ceria..
Aku nak kongsi story aku...hari sabtu bersamaan 9 Januari 2010..aku,Anith,Wahida,Aida dan Linda keluar jalan2 ke Mines..First time ke situ..besar jugak mines ek..huhu..aku menaiki kereta kancil yang dipandu oleh Anith Nazihah...mula2 macam risau je,tapi pastu ok je..haha...perjalanan ke sana memang mencabar..hahaha..sebabnya..kitorang jalan ikut gerak hati je...ikut kata cikgu Wahida dan cikgu Aida je...diorang dah macam GPS je..hik3..nasib baik sampai..fuh..leganya...matlamat utama kitorang ke situ untuk mencari kasut sukan..almaklum,setiap minggu kena berlari ke padang..kena la sediakan kasut sukan spare..senang sikit nanti kalau kasut lagi satu basah..ada spare..huhu..pastu Wahida dan Anith pulak nak cari blazer...
Sebelum memulakan pencarian,kitorang isi perut dulu kat A&W..aku pun tak tahu pe yang special sangat kat situ..aku beli Waffle in the mug..sedap jugak but so sweet..tengok ler gambar si Aida tu..haha..macam pengkaji makanan..pe la yang dia fikirkan tu ek??hmmm...

Setelah penat keluar masuk kedai,akhirnya kitorang singgah ke kedai Bata...pening nak cari kasut yang sesuai...bila dah jumpa,stok habis la...takde saiz la...huhu..sedih je...Wahida,pe yang dibelek2nya tu??hmm...mungkin dia fikir macam ni kot.."agaknya kalau pakai kasut ni,confirm aku boleh kalahkan Muaz"..hahahaha..macam tu kot..huhu...Amboi Aida...melawa..glamour..tapi..tanda harga tu spoil pulak..hahaha...sorry Aida..hik3..

Huhu..setiap kali jumpa cermin je nak ambil gambar..hahaha...wajah2 kepenatan...Aida,Anith,Wahida dan Linda...masing2 ambil kesempatan duduk kat bangku tu...time ni Aida tengah tunggu pekerja kat kedai kasut tu cari saiz kasut kuliah dia...


Masing2 posing...ala2 cun gitu..hahaha....tiba2 teringat kat Nana..sedih la Nana..tak join kitorang..huhu...Nana...aku jeles ngan kau..siap la kau nanti..aku interview kau puas2 pe yang kau buat hari sabtu tu...huhuhu...

P/s: kepada yang tak faham,sila buat2 faham jela...hehehe...(^_^)v

2 ulasan:

faqhrule berkata...

ni belum dapat elaun lagi..
sok dah dapat elaun apa la dibuatnya lagi..
haih

Putri Cahaya / Putri NAJ berkata...

yke..huhu...elaun just utk pelajaran..ni gne elaun FAMA...