Lari La...

Assalamualaikum...lama rasanya dah tak update blog ni...kepada follower..sorry sangat..quite busy la...assignment pun dah dapat...sekarang ni nak concentrate pada study je..well..result biasa2 je...nak dapat cemerlang untuk sem ni..InsyaAllah..Actually...aku penat sangat ni..almaklum..siang tadi seawal pagi aku bangun pukul 5 pagi sebab terlalu excited nak berlari atas trek...lebih kurang pukul 7..kami pun bergerak menuju kompleks sukan..bukan kompleks membeli belah ye..huhu....malas pulak nak story panjang2..aku pendekkan cerita jelah ye..tengok jelah beberapa gambar yang aku snap....

Ni la pensyarah kami..En. Zol...bercekak pinggang...melatih student2 IPIS mempelajari teknik2 acara lari pecut..
Kegarisan..sedia.....MULA....lariiiiii!!!!!!!!!!!
Aida dan Yaya
Wajah2 kepenatan..





Kelas aku....Program Persediaan Ijazah Sarjana Muda Pendidikan Semester 2....bakal2 guru Malaysia.....huhuhu....
Ni pula gambar masa singgah kat kedai makan...singgah kejap...kelaparan..hihi..

Anith dan aku..

Wahida dan Nana

Thats all about my story today...daaaaaa....

^_^

Tiada ulasan: