Pertama Kali

Selepas balik kelas je..aku and the geng keluar menaiki kereta Anith menuju ke warta...actually aku nak keluarkan duit...sebabnya aku kena bayar untuk menduduki exam MUET..kemudian,singgah ke pasaraya Bintang untuk membeli stok makanan...huhuhu...kat bilik takde apa yang nak dimakan..pastu..merayap-rayap sekejap..dan akhirnya tersinggah ke Pizza Hut secara tiba2...hehehe...so..kat sini ingin ku ceritakan bahawa this is my first time to go this kind of place...percayalah kata2 aku ni...rasa teruja dan terharu dengan kawan2 kesayanganku ni...korang dah bawak aku ke tempat yang aku tak pernah pergi...lepas ni..aku plan nak ke McD pulak..aku belum pernah ke situ..huwaaa....this time is the best time in my life....wah..macam nak nangis je...tarikh bersejarah ni...18hb...hahaha..entah apa2 je aku ni...so..muda2 macam ni memang kena nikmati kehidupan puas2..kalau duduk dalam bilik sorang2..rasa sedih jelah...boring jugak duduk terperap dalam bilik...dah boleh jadi tapai...hihihi...ni la antara gambar2 yang aku ambil...
Berselera sungguh....excitednye dapat makan Pizza Hut with my friends...


Memori indah yang kami takkan lupakan.......

P/s: sayang korang...(^_^)v

Tiada ulasan: