Tak Berapa Sihat Tapi...

Ehem3...testing2...fuh..semalam aku tak sihat..memang tak larat nak bangun,tapi tetap ku gagahi untuk keluar just kerana nak keluarkan duit..macam2 yang nak dibayar..terpaksalah keluarkan duit..Thanks pada sahabat2 yang ku sayang kerana risau keadaan diri ini..tapi aku ok..sayang korang..aku takde mood sangat nak ambil gambar semalam..gambar2 ni aku bluetooth dari handphone Wahida..nak dipendekkan cerita,after kami berempat pergi farmasi n beli barang sikit kat PKNS tu..kami pun singgah ke Restoran Mama Chops & Papa Grill..kalau tak silap..tu la nama restoran tu..hehe..ermm..kita tengok gambar jelah ye...


Ni la budak sakit..dah ceria sikit..huhu..
Nana dan aku...
Air pilihan aku yang sampai dulu..dan jugak air pilihan Anith..dia pilih coke....dan aku punya Honeydew..sedapnye...
Air seterusnya yang dihantar ke meja kami ialah air Wahida..coklat..
blended..entahla...ye kot..hehe..
and..yang terakhir sekali ialah air Nana...kiwi blended..yelah kot..huhu...
Lihatlah keindahan air ni...
Ni pulak chicken chop pilihan aku..chicken oriental..aku sebenarnya tengah tak sihat ni..takde selera sangat..tapi join jelah diorang ni...nasib baik aku makan jugak..agak sedap chicken chop ni..nyam3..
Seterusnya..Chicken chop pilihan Anith..aku lupa apa namanya..hehe...
Ni pulak chicken chop pilihan si Wahida..
dan....yang paling last sekali sampai ialah si Nana punya..dia tak makan chicken chop pulak...dia pilih ikan...huhu..sedap ke?

Tu la kisah petang Jumaatku yang penuh kesengsaraan dan kebahagiaan...thanks kepada kawan2 yang bawak aku keluar walaupun aku tengah menahan sakit ni...thanks a lot...

P/s: aku akan update blog ni dari semasa ke semasa...^_^

Tiada ulasan: