Majlis Hari Lahir




Hai semua~
Semalam sambut hari lahir yang ke-20..makin bertambah usia..
Sambut hari lahir pagi2 dengan pulut kuning..
Simple je celebrate, lagipun dah dewasa..
Doa selamat yang penting..


pulut tu mak yang buat..serunding tu aku yang buat..
baru nak relaks2..ingatkan mak nak buatkan pulut serunding untuk aku, last2 aku yang kena buat serunding kelapa sendiri..





terima kasih mak sebab lahirkan kite..









ni anak2 buah bagi hadiah..comelkan hadiah2 diorang..hehe...
Terima kasih kepada mereka yang wish hari lahir saya yang ke-20 ni..
akhirnya saya dah masuk puluhan..
Okay la..bye~



4 ulasan:

snf berkata...

selamat hari ulang tahun ke 20:-) semoga hari hari mendatang lebih baik.

Putri Cahaya / Putri NAJ berkata...

snf:
terima kasih ye..:)

Fifieyqa berkata...

bestnye dpt smbut bday..btw,ko b'minat ke dgn kaftan tu?msih ade lagi...klu nk dtg la rumh,leh tgok2 dlu..ak bru blik kg ni..hehe

Putri Cahaya / Putri NAJ berkata...

haha..tu la..mcm brminat..nk bg kt sseorang..tp klau nk bli skrg mmg x mmpu la..cuma brmnat..kalau kau sggup mnunggu aku beli, next year la nampaknye..huuu